
2,31 Mb.Сторнка5/9Дата конвертац04.03.2012Розмр2,31 Mb.Тип Схож 5 ^ ОJЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ Ж€НЕ Б¶Л¶М САПАСЫД.А. Мусаханов аCа оKытушы, О. Jaрманaлы ф-м C.к., доцент Радиоэлектроника ж‰не техникалыK физика кафедрасыБлм мазмaнын, оKыту процесн, оKу баCдарламалары мен жоспарларын ж‰не оKу Kaрылымын б_гнг к_ннS талабына сай жаSалалау республика бойынша жоCары оKу орындарында мамандыK бойынша жоCары к‰сптк блм беру жаSаша сипатKа ие болды. ЖаSа оKыту технологиясыныS оKу процесне енуне байланысты ЖОО-да арнайы п‰ндер ™згерске aшырап, блм мазмaнына ™згерстер ‰келд. ОKыту технологиясы бр жаCынан оKу аKпаратын ™Sдеуге, бейнелеуге ж‰не ™лшеуге арналCан ‰дстер мен KaралдардыS жиынтыCы, екнш жаCынан оKытушыныS оKыту процесне Kажетт техникалыK немесе аKпараттыK Kaралдарды пайдаланып студентке ‰сер ету ‰дстер туралы лм. ОKыту технологиясын жасау _лгсн мына 1-суретте келтрдк: ОKыту технологиясыныS аныKтамасына тереSрек _Sлетн болсаK: блмнS, Cылыми жетстктердS, техниканыS белгл бр аймаCында туындаCан м‰селелерд шешу баCытында aйымдастырылCан, жоспарлы к_йде тaраKты ж_зеге асырылатын блмд, блктлкт ж‰не даCдыларды меSгеру; оKыту, ™здгнен блм алу ж‰не ™зн ™з баKылау процестерн Kажет етп, соларды ж_зеге асыратын шарттарды Kалыптастыруды Kамтамасыз ететн ‰дстер, т‰слдер, Kaралдар жиынтыCы. ОKыту технологиясыныS басты маKсаты техникалыK ресурстарды, адам ресурстарын ж‰не олардыS ™зара ‰рекеттесун ескерп, блм берудS _дерсн оSтайландыру. Жалпы «оKыту технологиясы» мен «педагогикалыK технологияны» тыCыз баланысты алып Kарастыру керек (2-сурет). БраK бaл ек технология тепе-теS емес. ОKыту технологиясы к™пшлкт оKыту мен к‰сби дайындау ж_йесн Kaрастыршы, ал педагогикалыK технологияны блм беру кеSстгнS KаCидаларын ж‰не оSтайландыру т‰слдерн аныKтаушы aCым ретнде KабылдауымызCа болады. 1-сурет. ОKыту технологиясыныS жаSаша жасау _лгсОKыту технологиясы ж_йелк категория, ол Cылыми блмд дидактикалыK пайдалануCа, оKу процесн Cылыми жолмен aйымдастыруCа ж‰не талдауCа баCытталCан. Мaнда оKытушылардыS зденстер ж‰не студенттердS жеке тaлCа ретнде дамуында жоCары н‰тижелерге жетуге баCытталуы да ескерлед. Кейбр педагок Cалымдар [1] оKыту технологиясын ‰р т_рл сапалы дидактикалыK, жалпы педагогикалыK, психологиялыK т.б. процедуралардыS бртaтас жиынтыCы ретнде алып Kарастырады. Бaл жиынтыK с‰йкес маKсаттар мен оKыту мазмaнына байланысты студенттердS с-‰рекет т_рлернS Kажетт ™згерстерн ске асыруы Kажет. Осы аныKтама бойынша оKыту технологиясы бртaтас дидактикалыK ж_йен Kaрайтын амалдар мен процедуралардыS тзбег болып табылады. Бaл тзбект педагогикалыK практикада ж_зеге асыру н‰тижеснде оKыту мен т‰рбиелеудS наKтылы маKсаттарына жетемз. Осы тенденциялардыS негзнде Kазрг заманCы жоCары оKу орындарындаCы оKыту технологияларына Kойылатын талаптарды тaжырымдайыK: 1) оKытудыS негзг т_р ретнде фронтальды оKытудыS негзнде ‰рбр студенттS тимд жеке баCдарлама бойынша оKуын Kамтамасыз ету; 2) педагогикалыK ортадаCы оKыту процесн тимдлгн арттыруCа м_мкншлк жасау; 3) оKытудыS KызыKтыру, с-‰рекетт меSгеру маKсатын меншктеу, с-‰рекетт баCдарламалау, с-‰рекетт меSгеру деSгейн баKылау, белсендлк. ™зндк танымдыK ‰реке принциптерн ж_зеге асыуды Kамтамасыз ету; 4) д‰ст_рл педагогикалыK принциптер мен заSдылыKтардан бас тартпау, олардан _йрену, жетлдру, жаSаша к™з Kараста пайдалану. ОKыту технологиясы ‰дстеме Cылымымен тыCыз байланысты. ОKыту технологиясы мен ‰дстеменS маKсаты бр, екеу де оKытудыS тимд жолдарын Kарастырады. ОKыту технологиясы _здк Cылыми ‰дстемелерге с_йенед. ОKыту технологиясы мен педагогикалыK технологияныS ара Kатынасын былайша тaжырымдауCа болады: педагогикалыK технология мен оKыту технологиясы жалпы ж‰неарнаулы ара Kатынаста болады; педагогикалыK технологиясы басKарылушы, ал оKыту технологиясы басKарушы ж_йе болады; екеу де блм кеSстгн Kайта жаSCыртатын жалпы стратегияда к™рнс табады. 2-суретJазрг заманауи оKыту технологияснда аKпараттыK оKыту технологиясы маSызды орын иеленед (3-сурет). Ол блм, Cылым туралы , оныS оKыту технологиясына Kатысты аKпараттыS кез келген к™лемн орналастырудыS, саKтаудыS, ™SдеудS ж‰не кез келген KашыKтыKтарCа тасымалдаудыS шексз м_мкндктерн беред.3-сурет. АKпараттыK оKыту технологиясыАKпараттыK технологиялар аса KарKынды дамып келед. АKпараттыK технологиясыз ‰лемде болып жатKан жаSалыKтардан тез арада хабардар болу м_мкн емес. АKпараттыK технология блм саласында да кеSнен Kолданыс табуда. Блм саласында аKпараттыK технологияны Kолдану барысында к™птеген жаSа атаулар мен т_снктер пайда болуда. ОлардыS еS бастыларын атайтын болсаK: оKытудыS компьютерлк технологиясы; оKытудыS интерактивт режим; мультимедиялыK технология; оKытудыS жаSа аKпараттыK технологиясы; KашыKтан оKыту технологиясы; аKпараттыK блм ортасына байланысты басKада т_снктерд к™птеп атауCа болады. ^ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ НАПРАВЛЕННОСТЬ В ОБУЧЕНИИ ФИЗИКЕ СТУДЕНТОВ СПЕЦИАЛЬНОСТИ 050610 ФИЗИКА (ОБРАЗОВАНИЕ)Морзабаева Р.Б. к.п.н., доцент Кафедра общей и теоретической физикиНациональная инновационная система образования Республики Казахстан должна обеспечивать формирование человеческого капитала, качественную подготовку квалифицированных специалистов, восприимчивых к инновациям, готовых создавать и реализовывать инновационные проекты. В условиях сложившегося ранее «конечного образования», обострилась проблема общей и профессиональной грамотности человека, стали очевидны дефицит экономических, социально-психологических и других знаний, затруднился выбор жизненного пути для выпускников ВУЗов. Все это привело к обострению противоречий между непрерывно возрастающим объемом знаний, необходимых че
Л. Н. Гумилев атындаCы Еуразия aлттыK университет
ОJЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ Ж€НЕ Б¶Л¶М САПАСЫ - Л. Н. Гумилев атындаCы Еуразия aлттыK университет
Комментариев нет:
Отправить комментарий